Subject: Ettepanek maksumuudatuseks
From: <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Wed, 13 Mar 2024 12:59:10 +0200

Tere,

Kas saaksite palun selle kirja suunata, kuhu vaja, kuna ma ei osanud
mujale kirjutada?

Nähes, kuidas meie Riik otsib vahendeid eelarveaukude täitmiseks ja olles
ise väikeettevõtja, kelledele heidetakse koguaeg ette „OÜ-tamist“, teeksin
omaltpoolt ettepaneku reformida erisoodustusmaksu rakendamist.

See on ikka täiesti üle mõistuse ja ma ei tea, millal alates see sellisel
kujul rakendatud on?

Kui erisoodustuse rakendamine muudetaks natukene inimväärikamaks, siis
rakendaksid ka paljud ettevõtjad, eriti väiksemad, seda kindlasti palju
rohkem ja riigikassasse laekuks kindlasti seda maksu kõvasti rohkem.
Samuti väheneks suur kuri OÜ-tamine.

Tervitades / With Best Regards,

Mihkel Järvsoo

Epomeister OÜ

+372 534 18 883

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.epomeister.ee <http://www.epomeister.ee/>